Loading...

Forum rules


Opis sekcije League of Legends
  • Ova sekcija namenjena je diskusijama, informacijama i novitetima vezanim za igricu League of Legends

Pravila sekcije League of Legends
  • U Announcements temama dozvoljen je samo jedan post po temi.
  • U Sticky temama dozvoljen je samo jedan post po temi.
  • U Topics temama nije dozvoljeno pisati duple postove, već mora postojati razmak od barem jednog posta od strane drugog korisnika.

Tagovi
  • Za kačenje slika i gifova koristite tagove [img], ukoliko je je sadržaj velikog formata ubaciti ga u [spoiler] tag.
  • Za Youtube klipove koristite [video] tagove.
  • Za klipove sa ostalih sajtova koristite tagove [media].

Dodatno
  • Preporučljivo je kačiti slike na Imgur sajt.
Reply to topic

TFT Patch Notes

Author Message
Online
Global Moderator

User avatar

Registrovan: Feb 7, 2019
Broj postova: 730
Lokacija: | Bač |
Država:
Pohvalio: 1222 x
Pohvaljen: 469 x
Online: 29d 5h 31m 11s
Medalje: 1
Post TFT Patch Notes   11 Sep 2019, 20:11
TEAMFIGHT TACTICS PATCH NOTES


BITNE PROMENE


Image

OPSIRNIJE


NOVE STVARI


    Promenjen nacin distribucije predmeta u PVE krugovima. Cilj je zadržati razna iskustva u mnogim igrama, ali i učiniti igru ​​poštenijom tokom jedne igre.

    Common kutije sadrže: gold, champione ili Neeko’s Help.
    Uncommon kutije sadrže iteme, golde, champione ili Neeko’s Help.
    Rare kutije sadrže: spatule, cele iteme, golde, champione ili Neeko’s Help.
    Svaki igrač dobija približno isti broj kutija u toku jedne igre.
    Svaki igrač dobija otprilike isti broj itema u jednoj igri.

    NEEKO’S HELP


    Stavite na championa da stvori kopiju tog championa sa 1 zvezdicom i dodajte ga na svoju klupu. U tom slučaju je potreban Neeko’s Help.

    SISTEMI

    XP POBOLJSANJA


    Zbog poboljsanog dobitka golda iz novog sistema , napravili smo nekoliko prilagodbi koliko XP treba da se predje level.

    Level 5: 10xp ⇒ 12xp
    Level 6: 18xp ⇒ 20xp
    Level 7: 30xp ⇒ 32xp
    Level 8: 46xp ⇒ 50xp
    Level 9: 64xp ⇒ 70xp

    CHAMPION TIER DROP RATE


    Izvršeno je nekoliko manjih prilagodbi kako će verovatno biti koji će se championi pojaviti na nekoliko različitih levela. Nadamo se da će ovo postati jasnije u ranim, srednjim i kasnim fazama igre.

    Level 3 prema nivou: 65% / 30% / 5% / 0% / 0% ⇒ 70% / 25% / 5% / 0% / 0%
    Level 5 prema nivou: 37% / 35% / 25% / 3% / 0% ⇒ 35% / 35% / 25% / 5% / 0%
    Level 6 prema nivou: 24,5% / 35% / 30% / 10% / 0,5% ⇒ 25% / 35% / 30% / 10% / 0%
    Level 9 prema nivou: 10% / 15% / 35% / 30% / 10% ⇒ 10% / 15% / 33% / 30% / 12%
    Za sve ostale levele vazi isto.

    CHAMPION POOL SIZES


    Dokazano je malo previše dosledno da bi ste dobili championa sa 2 zvezdice, tako da smanjujemo veličinu torbe kako bi smo nagradili igrače koji grade stazu manje oduzetu.

    Treći champion u bazenu: 21 ⇒ 18

    SLAGANJE I JASNOCA PREDMETA


    Proverili smo sve predmete kako bi smo osigurali da se na njih razumno slažu i da vas obaveštavamo a kada ne. Ako dodate kopije predmeta koji se ne slažu, sada će naterati da odskaču od bilo kojeg championa na koji su stavljeni. Jedinstveni predmeti na svojim će alatima biti označeni kao takvi. Sve dole navedene stavke nisu namenjene slaganju .

    Youmuu’s Ghostblade
    Knight’s Vow
    Frozen Mallet
    Yuumi
    Blade of the Ruined King
    Darkin
    Phantom Dancer
    Morellonomicon
    Red Buff

    BUFFOVI

    NOVI BONUS OD DEVET BUFFOVA


    Dodajemo nove opcije buffova za devet komada za neke buffove koje se mogu upotpuniti predmetima sa spatulom. Ovog puta nisu teaseri za nove champione! Ali sviđaju nam se opcije vrhunskih buffova, pa smo želeli istražiti još nekoliko.

    Assasin 9 komada: daje 225% critical damagea i 40% critical chancea
    Sorcerer 9 komada: daje 175% ability powera

    WILD BUFF


    Dodali smo malo dodatne snage wild buffa od četiri komada tako da četiri wild jedinice zapravo imaju koristi od četiri wild buffa. Mislimo da će to biti wild.

    Wild (4): Svi vaši championi dobijaju 12% attack speeda po stacku (do 5 stackova) i njihovi basic napadi ne mogu promasiti (missovati).

    PRILAGODNJA BUFFOVA


    Elementalist Golemov armor: 20 ⇒ 40
    Smanjen damage od Knightova : 15/30/55 ⇒ 15/35/65
    Assasin jump delay: 0,325sec ⇒ 0,395sec

    CHAMPIONI

    TIER 1


    Camille Attack Damage: 50 -> 55
    Elise Spiderling Attack Damage: 50 -> 60
    Graves Armor: 20 -> 30
    Kassadin Attack Damage: 55 -> 50
    Kha’Zix Starting/Totalna Mana: 0/50 -> 0/65

    TIER 2


    Pyke Startna Mana: 75 -> 50
    Twisted Fate Health: 450 -> 500
    Twisted Fate Blue Card Mana: 20/35/50 -> 30/50/70

    TIER 3


    Evelynn execute threshold: 65% -> 50%
    Evelynn execute multiplier: 3/5/7 -> 3/4/5
    Katarina Mana: 0/100 -> 0/85

    TIER 4


    Akali Ability Damage: 150/275/400 -> 200/350/500

    TIER 5


    Anivia Ability Duration: 800 damage over 8sec -> 800 damage over 6sec
    Pantheon Health: 1000 -> 850
    Pantheon Attack Damage: 80 -> 75

    ITEMI


    BF Sword Attack Damage: 20 -> 15
    Frozen Heart debuff duration: 2.875sec -> 4sec
    Locket of the Iron Solari shield amount: 250 for 6 seconds -> 300 for 7 seconds
    Swordbreaker chance to disarm: 25% chance to disarm for 4 seconds -> 33% chance to disarm for 3 seconds
    Zephyr banish duration: 5 seconds -> 6 seconds

    BUG FIXES


    Morgana će sada raditi dosledno na izoliranim pozvanim minionima i neutralnim čudovištima.
    Zeke's Herald i Locket of the Iron Solari više neće davati svoje zarade jedinicama neprijateljske ekipe ako se ponovo omoguće nakon Hextech-a.
    Kha'Zixova sposobnost sada uvek pravi true damage ako je aktivno 3 Voida.
    Luden’s Echo sada pravilno pogađa glavnu metu magijom.
    Sposobnost Camille: Evelynn više neće moći pobeći od rootovani koristeći svoje sposobnosti.
    Sposobnost Camille: Shyvana će se sada pomeriti umesto da izgubi svu svoju manu bez preobražaja.
    Sposobnost Camille: Pantheon i Vi neće bacati svoje magije dok su rootovani.
    Napomena Frozen Mallet sada ispravno odražava dodatno health koji daje.
    Darkin’s tooltip sada pravilno odražava dodatnu manu koju daje.
    Grievous Wounds tooltips sada ispravno navodi da smanjuju healing za 80%, a ne za 100%.
    Demoni neće dobijati manu kroz buff ako je mana zaključana.
    Magija Branda odbijala se dva puta više nego što je planirano. Sada odbija odgovarajuću količinu puta.
    Ispravljen je bug u kojoj je Rek'Sai healovo za polovinu planirane količine.

    MUZIKA


    Nova muzika Teamfight Tactics-a promeniće se zavisno od faze igre u kojoj se nalazite. Na primer, tekom faze kupovine muzika je mirnija i manje zauzeta, ali kako faza bitke započinje muzika prelazi u energičniji stil borbe. Postoje i 3 različita "poglavlja" muzike: prvo poglavlje ide od početka igre do trenutka kada prvi igrač umre. Drugi je od tog trenutka dok nisu preostala samo 3 igrača. Tada nas poslednje poglavlje dovodi kući.

    Patch 9.18


_________________


Reply to topic
Display posts from previous:  Sort by  
Jump to:  

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest



Quick Reply